فقط متن را بنویسید و دکمه "اینتر" را بزنید

منو
بستن
۱۰ خرداد ۱۳۹۷

۸ روش موثر در موفقیت بازاریابی محتوا

214مشاهده

در این این مقاله ، روش‌هایی را ذکر خواهیم کرد که در موفقیت بازاریابی محتوا به شما کمک بسزایی را خواهد کرد

۱) هدف گرا باشید!

شما ابتدا باید هدف و یا استراتژی کاری خود را مشخص کنید ، انتشار محتوا بدون یک هدف مشخص ، دقیقا همانند یک اسحله بدون فشنگ است ، پس سعی کنید حوزه کاری خود را مشخص کنید و با هدف‌هایی که در ذهن خود دارید ، محتوا را ایجاد نمائید.

۲) از نویسندگان مجرب و با تجربه استفاده کنید

هدف کار خود را باید بر مبنای کیفیت قرار دهید ، اما برای دسترسی به این کیفیت ، شما نیاز به نویسندگانی منطقی و هوشمند دارید ، سعی کنید در انتخاب کسی که می‌خواهد محتوای شما را تولید کند ، دقت بسیاری داشته باشید.

۳) همانند تقویم ، منظم باشید

سعی کنید به تاریخ  نشر مطالب و محتویات سایت خود توجه کنید ، و برای درج محتویات ، یک برنامه ریزی داشته باشید که مثلا در روزهای خاص ، مقالاتی خاص را منتشر کنید ، این کار باعث راحتی کاربران می‌شود.

۴) محتوای خود را منطقی منتشر کنید!

اگر محتوای شما منحصر به فرد و بدون هرگونه عیب و ایراد باشد ولی در فرایند انتشار خوب عمل نکرده باشید ، در حالی که محتوای شما با ارزش است ، محتوای شما بدون ترافیک و بی ارزش به حساب می‌آید ، سعی کنید انتشار این مقاله فقط در سایت شما نباشد ، از شبکه‌های اجتماعی  و سایت‌های مربوط به موضوع کاری خود نیز بهره مند شوید.

۵) سعی کنید کلاه سفید بر سربگذارید!(White hat)

بهترین راه برای کسب نتیجه خوب در موتورهای جستجو ، ایجاد محتوای منحصر به فرد  و ویژه است ، سعی نکنید این کار را با استفاده از کلمات کلیدی زیاد انجام دهید.

۶) تنوع مطالب

سعی کنید مطالب خود را به صورت متنوع نشر دهید ، منظور از متنوع بودن محتوا ، ایجاد محتوا در موضوعات گسترده نیست ! بلکه منظور این است که فقط مطالب خود را به صورت متنی منتشر نکنید ، سعی کنید هر از گاهی از تصاویر ، اینفوگرافیک‌ها ، ساخت ویدئو آموزشی نیز بهره مند شوید.

۷) مسائل مربوط به زیبائی ظاهری

سعی کنید قالب شما از لحاظ زیبائی ظاهری ، کاربرپسند طراحی شده باشد ، همچنین محتوایی را که ایجاد می‌کنیم دارای نظم خوبی باشد ، یعنی جملات خود را پاراگراف بندی کنید و از تیتر‌های مناسب نیز استفاده نمائید.

۸) تجزیه و تحلیل شاخص‌های عملکرد :

سعی کنید آمار محتویات خود را تجزیه و تحلیل کنید ! می‌توانید محتوای خود را از نظرات میزان آمار بازدید ، نظرات کاربران  و دیگر مسائل تجزیه و تحلیل نمائید و در موضوعات بعدی بهینه تر عمل نمایید.